googleanalytics

fredag 19 september 2014

Hipp hipp hurra!

Othilia fyller 6 månader idag, kan inte fatta att det redan har gått ett halvår sedan vi befann oss på BB i Sundsvall och hon tittade ut, så liten i ens ögon (trots att hon räknades som en stor bebis på 3938 gram).  Mycket har hänt sedan dess, från att ha varit en liten blöjpruttare som mest legat still till att bli en livlig liten (8-kilos) varelse som är intresserad av ALLT som händer runt omkring, som skrattar, känner och bita på allt och som älskar att stå och gå runt när vi stödjer henne genom att hålla hennes händer.


När O föddes var hon mest lik sin far (Pelle) och det enda som jag såg från mig var min sneda lilltå som även hon fått (haha). Men nu börjar folk säga att hon börjar bli mer lik mig, jag vet inte riktigt (tycker det är så svårt att se).

Hela lilla familjen på midsommar
Vem tycker du O är mest lik?

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig.Först såg jag många likheter från Pelle men nu är det mer och mer drag från dig jag ser.../ Åsa

    SvaraRadera