googleanalytics

onsdag 15 oktober 2014

Flåsigt värre

Ikväll lurade Josefin med mig på Bodypump, herregud (!!!) säger jag bara. Galet jobbigt, svettigt och flåsigt som tusan och inte hade jag några anmärkningsvärt tunga vikter (läs knappt några alls). Mina armar och ben känns som spagetti och träningsvärken börjar redan komma krypande. Den stora frågan är om jag kommer att komma upp ur sängen imorgon? Kvällens pass var första gruppträningspasset sedan graviditeten och O kom till, kanske inte bästa alternativet att välja det hårdaste av dem alla? Återstår väl att se, men jag befarar smärta. Trots jobbigheter var det riktigt roligt och det känns skönt att vara igång, nu gäller det bara att fortsätta vilket är en utmaning i sig. Är dock tur att någon peppar en att fara (vilket Josefin är väldans bra på). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar