googleanalytics

onsdag 18 februari 2015

Ny träningsform...

...eller ja ny och ny, men ny för mig i alla fall. Jag var nämligen iväg på bodybalance ikväll och det var sjukt härligt, rekommenderas verkligen. Har känt mig lite stressad på senaste tiden, så detta var verkligen som balsam för själen och precis vad jag behövde. För dig som inte vet vad BodyBalance är, så är det en mix av Yoga, Tai Chi och Pilates, där du blir smidigare, starkare och lugnare.  Jag kommer fortsätta att gå på detta på onsdagar, som komplettering till bodypumpen som jag även försöker gå på en gång i veckan. Jag mår som bäst när jag tränar regelbundet, är så viktigt för välmåendet. Ibland kan man tycka man är för trött för att träna, men träning motverkar verkligen tröttheten. Så istället för att fastna i soffan där man bara blir ännu tröttare, så gäller det att ge sig iväg och träna!


Foto: tagen från lesmills.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar