googleanalytics

söndag 1 februari 2015

Blogguari

Februari är ju för oss småbarnsföräldrar kopplat till att vabba- vård av sjukt barn (därav uttrycket vabbruari). Att vabba är ju dock inte riktigt aktuellt för oss, i och med att jag fortfarande är hemma och är föräldraledig med O. Men om O hade gått på förskolan så hade vi varit tvungen att vabba imorgon, i och med att O "firar" in februari med att gå och bli dunderförkyld och lite febrig. Men för att komma till saken så vill jag nu koppa februari till något mer positivt (dvs nåt annat än sjukdom) och har därför myntat uttrycket blogguari (vill dock inte lova att jag är först med detta, men...).

Blogguari innebär alltså en bloggutmaning under februari, där jag ska göra (minst) ett inlägg på bloggen om dagen. Jag känner att jag behöver denna morot, eftersom jag den senaste tiden har varit vädigt väldigt dålig och omotiverad att uppdatera bloggen (sorry följare!).

Vill du också utmana dig själv med att blogga (minst) 1 inlägg/dag, haka blogguari!
Nu kör vi! 









2 kommentarer:

  1. Wiee! Ser fram emot fler blogginlägg ;). Roligt att höras idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh gulliga du :). Ja det var verkligen superkul att vi börjat få till en skypedate på söndagar (bra tradition) kram

      Radera