googleanalytics

fredag 28 november 2014

Solohelg i Stockholm

Sitter på tåget påväg till Stockholm, helt själv utan bebis (!!!). Känns sjukt ovanligt eftersom vi (jag och O) har suttit ihop i åtta månader (+ nio månader i magen) och så ska jag vara ifrån henne i tre hela dagar. Har bara tidigare varit ifrån henne under kortare perioder och nån kväll, så frågan är hur ska detta gå? Jag vet ju att O kommer ha det superbra hemma med sin far. Även bra att de får lite kvalitétstid på tu man hand. Lär ju sakna ihjäl mig, men ska samtidigt bli behövligt med lite ensamtid och kvalitetstid med fina vänner. 

Ska nämligen äntligen få träffa "mina" fina infosar, som lever och gör karriär i El Stockholmo. I helgen vankas bland annat restaurangbesök på ett Tapasställe, utgång och  kanske lite lite shopping. Hoppas på en toppenhelg, så man kommer hem till småbarnslivet med massa härlig ny energi. Trevlig helg på er också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar