googleanalytics

onsdag 5 november 2014

Snöoväder

Igår var en skitdag vädermässigt men fantastiskt dag måbramässigt. Jag packade in mig och O i bilen och drog iväg till Sundsvall. Där väntade nämligen en übermysig dejt hemma hos min relativt nyfunna vän Camilla och hennes son V, som är en månad yngre än O. Vi lärde känna varandra när vi båda var gravida och gick på vattengympa, vi kände dock till varann sen innan eftersom hon gått året över mig på Informations-och PR programmet. Blev fantastiskt mottagen hemma hos Camilla i Granloholm (Sundsvall) med hemmagjord caesarsallad och saffransbullar, gott gott.

Blev en massa snack, bebismys och en promenad i första snön för i år (vad jag varit med om i alla fall) och O var fascinerad av snöflingorna :). Oturligt nog (för oss) flyttar Camilla och V till landets sydliga delar efter årsskiftet, men är ju givetvis glada för deras skull. Efter några timmars häng, drog jag och O en sväng på Birsta för att shoppa lite vinterkläder som saknades, passande nog i och med snöns intåg.

När vi sedan skulle åka hem hade det blivit ett väldigt skitväder så åkte vi istället till O's farmor och farfar (i Matfors) för mellanlandning och en övernattning, mysigt och kom hem istället nu strax efter lunch. Mysigt åka bort men skönt komma hem :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar