googleanalytics

fredag 28 november 2014

Finbesök

I söndags kom min mor (O's mormor) till oss och stannade ändå tills igår, eftersom hon höll på att längta ihjäl sig efter O. Efter att man fått barn har man insett att man alltid numera kommer i andra hand (haha). Givetvis ville hon också träffa oss (jag och P), men självklart är ju den lilla viktigast numera <3. 

Sjukt mysigt och lyxigt att få mormorbesök sådär mitt under veckan. O hade en toppentillvaro där hon fick uppmärksamhet av sin mormor till 110  %, man riktigt ser hur mycket hon tycker om sin mormor vilket värmer i mammahjärtat.

Jag fick även en stor vinst med lite avlastning, vilket gjorde att hela kroppen slappnade av. Detta medförde att jag först då insåg hur jädra trött jag var, inte alltid lätt vara småbarnsförälder. Mådde inte alls bra, kände mig både sjuk och konstig med noll motivation. Som tur var började jag må bra igen efter 1,5 dag, vilket lämnade utrymme till promenader, bus och skratt i massor. Det blev även ett besök på minikul (sångstund/kyrkis) och en shoppingtripp samt lunch på stan.

Lika tråkigt som alltid att ta avsked, jobbigt att bo så långt ifrån varadra. Turligt nog så ses vi om lite mindre än en månad, då det är jul. Har verkligen inte fattat att det är advent till helgen. Har noll julkänslor i år, beror nog på bristen av snö. 





2 kommentarer:

  1. Så himla härligt! Låter och syns på fotona att ni haft det mysigt :)

    SvaraRadera
  2. Det var jättemysigt få rå om er kram/ Mormor Åsa

    SvaraRadera