googleanalytics

tisdag 2 december 2014

Välbehövlig helg

Sisådär några dagar senare, kommer nu ett inlägg om helgens happening. Hade en riktigt härlig helg, fullproppad med aktiviteter. Huvudfokuset låg på att umgås med mina fina saknade Info-PR vänner. Blev festligheter både på fredag och lördagkväll, med tapas, Sangria och lite pubhäng på fredagen. Lördagens festligheter innehöll förfest och nattklubbsutgång. Sjukt kul men säger bara "oj" inte alls van med det livet numera (behöver inte säga mer än så haha).

Däremellan blev det lite shopping, stadshäng och fika där jag åt kanske världens godaste chokladbakelse på Chokladfabriken (tips tips). Det var verkligen behövligt med lite ensamtid, men gud vad jag saknade Othilia (och Pelle) så fort jag fick tid att tänka efter (läs: så fort jag var ensam någon sekund). Bilderna nedan får tala lite för sig själv, men kunde inte haft en bättre helg i hufvudstaden.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar