googleanalytics

torsdag 8 januari 2015

Operation ett hälsosammare 2015

Som jag tidigare nämnt är det nu slut på att trycka i sig allt vad en har lust till. Mitt tidigare beteende, har börjat få negativa konsekvenser. Nu i år gäller det att tänka till och välja de tillfällen man unnar sig saker (läs: inte 24/7 som det sett ut sedan graviditeten). 

Men för att klara av att vara nyttig, krävs det ibland lite nyttigare "fika" alternativ. Ikväll provade jag att baka sockerfria dammsugare enligt recept från bakasockerfritt.se (tips tips!). 

För att citera min karl "det smakar precis som köpta (vanliga dammsugare)" Han var väldigt nöjd och tyckte liksom jag att det var smarrigt värre, vilket är ett toppbetyg eftersom han inte är någon vidare "fika-människa". 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar